reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marek Kundrát

Marek Kundrát

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som absolventom osemročného gymnázia v Košiciach kde mám aj trvalé bydlisko. Od akademického roku 2009/2010 sa chystám nastúpiť na VŠE v Prahe.Momentálne pracujem z domu v IT obore (zatial len brigádne) - profesionálna tvorba internetovýh stránok (XHTML, CSS, dodržiavanie rôznych W3C štandardov, okrajovo aj JavaScript a PHP s MySQL).Vo svojom voľnom čase sa venujem fotografovaniu. Záľubu mám preto vo fototechnike, ale aj audio a video technike, PC, internete, autách a podobne. Zoznam autorových rubrík:  Post-ProcessingNezaradené

reklama

Post-Processing

Vybielenie žltých zubov v Adobe Photoshop

Marek Kundrát

Vybielenie žltých zubov v Adobe Photoshop

V tomto návode si ukážeme ako vybieliť zažltnuté zuby odfotografovanej osoby. Možností ako to spraviť je viacero. Ja som zvolil možnosť, ktorá nepotrebuje označovanie zubov lasom, ale využíva masku vrstvy.

  • 11. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 228x
  • 17
Jednoduché ale účinné vyhladenie pleti v Adobe Photoshop

Marek Kundrát

Jednoduché ale účinné vyhladenie pleti v Adobe Photoshop

V tomto návode vám krok za krokom ukážem, ako sa pomerne jednoducho, ale pritom veľmi efektne dá vyhladiť pleť na vyfotografovanom portréte. Možno sa vám bude zdať tento postup spočiatku komplikovaný, no veľmi rýchlo si ho osvojíte (samozrejme, len ak sa vám zapáči) a budete ho aj vy považovať za jednoduchý a rýchly.

  • 9. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 534x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu